3 Şubat 2010 Çarşamba

kadinlari kandirmak kolay degildir, ama gonlunu almak cok kolaydir

kadinlari kandirmak kolay degildir, ama gonlunu almak cok kolaydir :}

Aksamdan kalma adam, buyuk bir bas agrisi ile sabah uyanmis.
Zorlukla gozlerini acip, yerinden dogrularak, soyle bir etrafina bakinmis.
Komodinin ustunde bir bardak su ve iki aspirin duruyor...
Yatagin ayak ucundaki sandalyede elbiseleri temiz ve utulenmis...


Aspirinleri icerken, komodindeki not dikkatini cekmis;
"Sevgilim, gunaydin. Kahvaltin mutfakta, ben alisverise cikiyorum, erken donerim. Seni seviyorum".

Kalkip, giyinmis ve kahvalti icin mutfaga gitmis. Bakmis oglu oturmus, kahvalti ediyor.
Masada da kendi servisi ve gazeteleri duruyor. Oturmus, kahvaltisina baslamis ve ogluna sormus;

- Evlat, dun gece ne oldu, biliyor musun?
- Evet, dun gece saat 3'u geciyordu, sarhos olarak eve geldiginde. Once koridordaki sandalyeyi devirdin, ardindan kustun, daha sonra da odanin kapisina kafani carptin, bir gozun morardi.

Adam, sasirmis vaziyette:

- Anlayamadim. O zaman niye her sey temiz, kahvalti hazir ve gazetem alinmis?
- Onu mu soruyorsun. Annem seni surukleyerek yatak odasina goturup, pantolonunu cikarmaya calistiginda "Bayan, beni yalniz birakin, ben evli bir adamim" dedin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder